Φρίκη στα Παλιάμπελα: Πέταξαν επτά νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο ομβρίων – Τα τέσσερα σώθηκαν την τελευταία στιγμή

Ένα ακόμη αποτρόπαιο περιστατικό κακοποίησης ζώων προκαλεί οργή και αποτροπιασμό στην τοπική κοινωνία. Στα Παλιάμπελα Βόνιτσας, άγνωστος ή άγνωστοι έκλεισαν επτά νεογέννητα κουτάβια μέσα σε τσουβάλι και τα πέταξαν ζωντανά σε φρεάτιο ομβρίων υδάτων, αφήνοντάς τα να παλεύουν για τη ζωή τους μέσα στο νερό.

Η αποκάλυψη της φρικτής πράξης έγινε, προχθές, όταν πολίτης άκουσε τα αδύναμα κλάματα των κουταβιών και ειδοποίησε άμεσα τις αρχές. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί, πυροσβέστες και ο αρμόδιος δημοτικός υπάλληλος για την περισυλλογή αδέσποτων ζώων, Δημήτρης Κύρικος.

Οι πυροσβέστες ανέσυραν το τσουβάλι από το φρεάτιο, διαπιστώνοντας ότι από τα επτά κουτάβια μόνο τα τέσσερα ήταν ακόμη ζωντανά. Τα μικρά ζώα βρέθηκαν εξαντλημένα και σε ιδιαίτερα επιβαρυμένη κατάσταση, καθώς εκτιμάται ότι είχαν παραμείνει για περισσότερες από 24 ώρες μέσα στο νερό.

Ο Δημήτρης Κύρικος ανέφερε ότι, παρά το γεγονός πως ο Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας δεν διαθέτει ακόμη νέα σύμβαση με κτηνίατρο, επικοινώνησε άμεσα με τον κτηνίατρο Βαγγέλη Φωσέκη, ο οποίος δέχθηκε να αναλάβει την περίθαλψη των ζώων προκειμένου να τους δοθεί η ευκαιρία να επιβιώσουν.

Το περιστατικό αναδεικνύει με τον πιο σκληρό τρόπο το πρόβλημα της εγκατάλειψης και κακοποίησης ζώων, ενώ αναμένονται οι ενέργειες των αρμόδιων αρχών για τον εντοπισμό και την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων για αυτή την ασύλληπτη πράξη βαρβαρότητας.

/www.zoosos.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις